Emilia- ..

shuue .
Har haft pyjamas på mig hela dagen , faktist rätt så skönt.
Ska ta in DVD in till mitt rum och titta på Sex and the City , det blev inte av igår , jag pallade inte bära in den till mitt rum. Min förrra DVD gick sönder så jag har bara en TV som man ser myrornas krig på . Imorgon är det skola igen , och jag har ingen söndagsångest , det jag inte längtar till den här veckan är att vi ska ha två prov på Fredag både Kemi och Musik . och jag kan ingenting på Kemin eller Musiken :S Jag och många mer är med i skolkören , men dom flesta är nog med för att slippa lektioner och jag med . Men jag har bara varit med på 2 kemi lektioner så jag kan ingenting och på musiken så har jag alltod kommit försent och dom har ju den där fitt regeln att om man kommer försent så måste man vänta i 15 minuter utanför ..
På tal om kören så ska vi ha ett luciatåg i skolan och alla tjejer vill ju typ vara tomtar . men det får bara vara 4 tomtar.jag kan tänka mig att vara tomte eller pepparkaka . jag och några fler vill ju vara pepparkaka men det får bara vara 3 . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0