Emilia- åhh är så trött på ordet FJORTIS !

Har tänkt på ordet fjortis i många dagar nu . åhh jag är så trött på det ordet !
Jag är trött på sånna som pratar om fjortisar , sånna som nämner ordet fjortis . Någon som håller med mig ?
Jag tycker personligen att man får se ut som man vill , vill man ha mycket smink så får man väl ha det, har man en annorlunda klädsmak så får man väl ha det m.m ..
Ni kanske har sätt dom där "fjortis" videosarna som är på youtube , okej jag erkänner , Jag , Hedda och Viktoria är med på video .


0.12 är vi .Ni kanske tror att jag skäms jätte mycket. Men bara för att en människa gör en video så är man inte dömd till det värsta ordet jag vet just nu , FJORTIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0