Emilia-blödning i benet

hej hej , förlåt för att jag inte skrivit på ett tag ,har haft fullt upp !
Idag efter skolan så satt jag , Hedda, Rebecca, Amelia och Lotta och gjorde en liten " brasa" för vi frös som tusan !
jag satt på huk och försökte tända på massa papper i ungefär 5 minuter. Men när jag ställde mig upp så hade hela mitt ben fastnat ,först skratta jag och sen börja jag böla samtidigt som jag skrattade, haha .. vad är det med mig ? Sen fick jag panik och ringde pappa men alla tyckte först att jag skulle ringa ambulans :P
Pappa sa att han skulle ringa till en akut och sen hämta mig med bil . så länge så gick jag och amelia till ungdomsöppet i våran skola eller jag typ hängde på Rebecca ( tack rebecca ) , för vi var rätt så nära skolan . sen behöve amelia gå, igentligen skulle hon sova hos mig men eftersom att mitt fitt ben har en jävla blödning nu så gick det inte . så det får bli en annan gång. Men iallafall jag och rebecca la oss i en soffa och fick en perog och 2 choklad bollar och 2 filtar så vi överlevde :)
Aja nu är jag iallafall hemma och har en krycka , never att jag kommer använda den när alla ser mig !
ska se på bring it on som jag hyrde och så ska jag värma en värmekudde och lägga på mitt onda ben !
puss på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Luttaaa

2008-11-07 @ 23:31:22
URL: http://essieochlutta.blogg.se/
Postat av: Lutttaa

noooo hade du en blödning i benet?! :O stackars dej gumman :/

2008-11-07 @ 23:31:55
URL: http://essieochlutta.blogg.se/
Postat av: tinna

HEj

jag hoppas att du mår bättre nu=)

2008-11-07 @ 23:43:24
URL: http://etinnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0