Emilia- Dagen

Hej
Idag är det Måndag , sköönt värsta dagen förbi :)
Efter skolan idag så var jag med Amelia , först åkte vi och skulle försöka fixa ett nytt busskort till henne för hennes var helt vitt för att det legat i fickan mycket, men det visade sig att det inte gick . Så gick vi till PRIS XTRA och köpte lite naturgodis , eller lite var det inte , det blev 40 kr för lite naturgodis, var håller världen på att ta vägen ? haha..
Sen åkte vi hem till amelia och satte oss på amelias jätte stora och då menar jag verkligen jätte stora balkong och myste med filtar och började prata om planer inför sommaren som ska tillbringas iallafall minst en kväll på hennes balkong med grillar och killar . yammi !
Åhh jag längtar verkligen efter sommaren eller iallafall våren, alla varma dagar och kvällar . Slapp tänka på skolan och bara leva livet helt enkelt . Det ända jag väntar på året runt är dom 2 bästa månaderna på året ,
SOMMARLOV !


Några i klassen badar på fjäderholmarna


solbrända ben på mig och Elin :)


Kommentarer
Postat av: elin

gud va va ben ser tjocka ut! :S , men önska att man va så brun fortfarande! <3

2008-11-18 @ 21:28:30
URL: http://elinneas.blogg.se/
Postat av: linnea

eller inte, du är jätte fin Elin :)

2008-11-19 @ 23:45:32
URL: http://promised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0