Emilia-förlåt

FÖRLÅT , för att jag inte skrvivit på ett tag , har inte hunnit !
Idag var jag först med Michaela,Lill Adam, Hedda,Lotta och Micke . sen drog michaela och vi gick till bussen som går åt andra hållet. Sen när vi satt och väntade på bussen så började lill Adam jucka på mig , haha han är så himla rolig !
sen åkte jag , hedda ,Micke och Lotta hem till micke ett tag och sen drog vi hem till Lotta . Klockan 7 ungefär så skulle jag börja åka hem och då följde Lotta och Micke med mig ända till Stora essingen :O Tack <3
I Tisdags köpte jag nya extensions , Linnea och jag tog bilder på mitt nya hår, så jag ska be henne lägga in dom så jag kan visa.
Löshåret kostade 580 kr ,plus 4 clips 80 kr =660 kr .
Det är mycket pengar för löshår, men som jag sa jag lägger lite mindre pengar på kläder, dom får mamma betala sen satsar jag på hår , mihihi

Här kommer en bild från idag , ser mupppad ut , men bjuder på det

Amelia,Hedda,Lotta och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0