Emilia- tandställning

hejhej, är på ekerö nu . igår hände en grej mellan mamma och mig kan inte säga det i bloggen tyvärr , hade lite svårt att sova , men hon nämnde typ inget om det dan efter , alltså idag .
och sen har jag haft svårt att sova pågrund av att jag kanske ska få tandställning inom en månad . jag kan välja mellan en porslinstand men när jag blir runt 20 år så måste jag betala minst 8 000 kr för en ny så i längden tjänar jag inte på det . hjäälp vad ska jag göra !? jag kommer ha tandställning i 2 år isåfall  tills jag är 17 år . det går inte . jag kommer börja gråta när som helst , Ni kanske tror att jag överdriver , men 17 år liksom .. help me !

vill ha den här tandställningen , den sitter bakom tänderna och syns inte alls, men den kostar runt 55 000 kr så jag kan väl drömma på , jag får min tandställning gratis men jusst den här ska kosta pengar. har jag otur eller har jag otur ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har tandställning, tillsist känner man inte av den och ingen tänker på att den finns.

2008-11-16 @ 13:40:16
Postat av: Emilia

jag har förstått det , men jag vill verkligen inte ha tandställning :S

2008-11-16 @ 16:20:34
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: isabella

jag ska också få det i två år .. tänk att det blir jättefint sen ska du se ! =)

2008-11-19 @ 09:57:47
URL: http://isabellau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0