Emilia- Skulle publicerats igår kväll , alltså Måndag !

Förlåt Förlåt Förlåt för att jag inte skrivit , men jag har inte orkat gå in på datorn ..
igår kväll så drog jag ut med människor från rålambshovskolan , för vi har ju studiedag idag .Det var helt tomt ute på gatorna , blev faktist deprimerad :( Men runt halv 10 åkte jag och amelia hem , vi pallade inte stanna kvar , det var inte något speciellt som hände . så vi åkte och köpte chips ,godis och äppelcider , sen när vi kom hem så satte vi oss under mitt täcke och satte på " Brudens bäste man " på bärbara datorn. Sen satte vi på desperate housewives säsong 1 , men jag somnade så då ville inte Amelia heller se . Sen började Amelia hicka i minst 20 minuter ! jag sa att hon skulle lyssna  på vinden eftersom att det blåste storm ute och jag bor vid vattnet så då blåser det dubbelt så mycket och då kankske hon kunde sluta tänka på hickan , och det funkade ! så då kunde båda få en bra sömn tillslut .
Sen idag så vaknade vi runt halv 11 och så gick vi upp och satte på tv:n och senare började vi sminka oss för det var tänkt att jag och Amelia skulle åka till Henkes ( Amelias kille ) skola . Men vi hann inte det för han slutade när vi var vid lilla Essingen så vi åkte och mötte honom på T-centralen och sen åkte vi tillbaka till Essingen och köpte pizza.
Haha och jag fällde Amelia och ni skulle sätt hur hon ramlade, haha kan inte sluta skratta. Men när vi skulle hem så fällde Henke mig och mulade mig med snö , så jag antar att jag fick igen ! plus att jag ramlade när jag skulle upp för min backe och när jag skulle hem igen så halkade jag igen , hur ska jag överleva vintern ? :O
Oj det blev ett långt inlägg
(Det här inlägget skulle jag ha publicerat igår men datorn laggade , så tänk att det är måndag när du läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0