Hedda- är väldigt trött

Hellu alla trötta människor, vad har ni gjort ikväll?
Jag var ju först och åt med padre sen träffade jag Nea vid rådhuset sen åkte vi därifrån till Uppehållet. Känns lite muppat att vara i skolan en fredags kväll men va fan det är ju så jävla kallt ute nu. Plus att jag har spelat Guitar Hero för första gången. Heheh Nea försökte lära mig men det gick inte sådär jättebra menmen några poäng fick jag.

Imorgon ska jag och Nea sola solarium och typ kolla kläder, jag tycker att vi ska dra till söder. Vi är ju alltid på Kungsholmen och inne i stan. Det är ju alltid roligt med lite omväxling.

Och vet ni vad som mer händer imorgon?
Vikku kommer hem, ÄNTLIGEN.  Hon har varit borta i en hel jävla vecka och vi har bara pratat i tele en gång. Faan vad jag har saknat henne.

Yeye nu sitter jag här och tänkte faktiskt gå och lägga mig, jag är så jävla trött.
Sov gott, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0