hedda- hemma igen

Heeejsan nu är jag hemma i sthlm igen, äntligen! Stockholm är faan bäst. När man är borta fattar man hur bra och fint det är i stockholm. Okej nu låter det som att jag har varit borta på en jättelång jordenrunt resa typ jag har ju faktiskt bara varit i Mora i 3 dagar.  Det har varit ganska skönt faktiskt, att bara slappna av.
Jag har sovit extremt mycket(lite pga att jag var jätteförkyld) och sen har jag läst 3 böcker. Och en av dem rekommenderar jag verkligen. Det är supermodellen Alek wek som har skrivit en bok om sitt liv. Den är jättebra och jag blev verkligen berörd. Hon växte upp i Sudan och när hon var typ 7 år så blev det krig och Alek och henne familj flydde och tillslut tog sig Alek till London där hon blev upptäckt av en modellscout. Man får följa hennes uppväxt och även sen när hon har blivit modell. Men det handlar inte så mycket om modelllivet utan mer om hur det var att vara flykting aja jag tycker iallafall att alla borde läsa den, den är fantastisk.





Yeye nu ska jag gå upp till pappa måste bara packa ihop lite käder först men ha en bra kväll, pusss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja du är hemma :)

2008-11-09 @ 19:08:16
URL: http://promised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0