Hedda- kom precis hem

Shululu nu kom jag precis hem från Cornelia, min familj och två andra familjer har varit där och ätit middag. Jättemysigt faktiskt. Jag, Cornelia och Nathalie satt och snackade gamla minnen och ibland saknar jag fan att vara liten. Att inte ha några jävla problem.
Yeye tänkte berätta lite om min dag iallafall. Jag och Vikku vaknade halv 10 gick upp halv 11 typ och sen gick jag ner till madre för mitt smink var här. Sen fick jag väldigt bråttom för jag skulle träffa Padre och Petter(pappas kompis) och Filippa(Petters dotter och även min kompis) i östermalmshallen om en halvtimme så allt fick göras i racerfart.
När vi hade ätit ett tag orkade jag och Filippa inte sitta där längre så vi gick in till stan och köpte julklappar eller jag köpte julklappar, födelsedagspresent till Cornelia och en body från Gina tricot. Den är skitbra att ha under höga kjolar och sådär. Har letat efter en sån skitalänge så jag blev jätteglad när jag hittade den.
Yeye nu är jag hemma hos mamma skulle egentligen sova hos pappa men jag kände inte för det, ville sova här.


Julklapparna jag köpte idag


Cornys present


Men sov gott nu för det ska jag göra , pusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0