Hedda- nu kommer den efterlängtade helgen

Heeej, nu är jag på bra humör som jag alltid är på fredagkvällar.
Dagen har gått snabbt precis som hela den här veckan har gjort. Vi hade läxförhör i religion men det gick bra tyvärr hade jag ju inte pluggat menmen sånt är livet. Vi fick betyg på våran redovisning om Norden och jag fick VG+/MVG- så jag är nöjd. Efter skolan åkte jag, Nea och Vikku hem till Vikku där vi gjorde pommes frites och satt och pratade. Nu ska jag snart äta och sen ska jag ut och träffa några. Vi har inte bestämt något roligt att göra så ni kan ju ringa om ni känner för det. Yeye nu såg jag att jag hade några missade samtal från Nea så jag ska ta och ringa upp henne men ni får ha en bra kväll, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0