hedda-ska till skolan

God morgon,
Igår kväll orkade jag inte skriva för jag kom hem typ halv 11. Emilia har ju berättat vad vi gjorde på dagen och på kvällen sen var jag på nån jävla föreläsning som jag hade sagt ja till att följa med på utan att tänka efter. Somnade några gånger men iblend var det ganska intressant faktiskt. Det var engelsk(han pratade engelska hela tiden) snubbe som typ är expert på Hitler och andra världkriget och ni som känner mig vet ju tt jag tycker sånt är ganska intressant(nörd) så lite kul var det. Sen efteråt gick vi och åt på ett ställe innne i stan.
Idag ska vi ha nån konstig temadag i skolan om mobbning och efter skolan ska kanske jag lotta och emilia raka av mickes hår, hihi roligt va?
 Men nu måste jag dra annars blir jag sen men ha en bra dag, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0