hedda-ska vara barnvakt

Heellu nu ska jag i snart och vara barmvakt. igår kväll var det tråkigt från början men sen gick jag, Linnea, Vikku och Lotta hem till vikku där vi skulle sova. Vi åt godis och chips och litesenare på natten blev jag övertrött och jag lyckades få även Linnea att bli det. Lotta var trött så hon somnade runt 3 och vikku kvart över. Hihi men Linnea låg  och skrämde upp mig genom att snacka om olika skräckfilmer men runt kvart i 4 somnade vi iallafall.
Idag har jag inte gjort någonting. Vi gick upp runt 12 och Linea och Lotta gick efter en stund och sen har jag och vikku bara vart hos henne hela dagen. Hihi vi badade i badkar också:P
Yeye nu måste jag sticka men ha en rolig kväll, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0