Hedda-vafan jävlafitt skolwebb

Ååååhhh , faan nu sitter jag här och fattar inte vad vi har för läxa och duktig som jag är så gick jag in på skolwebben för jag tänkte att eftersom dem har tjatat på oss att gå in där så kanske dem skriver in läxor och sånt men icke sa nicke. Där fanns ju ingen jävla information. Vrf tycker dem att man ska gå in där. Sidan var värdelös.
Yeye skitsamma är det nån(nån i 8b1) som vet vilka sidor vi skulle sammanfatta. Jag sitter här och har fått för mig att det är ca 30 sidor men det kan väl ändå inte stämma?  Det låter sjukt mycket tycker jag.
 Nej nu måste jag iallafall fortsätta för det här kommer nog ta nån timme, men sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0