hedda-varför inte fuck?

Shululu,  idag har jag varit i skolan(som vanligt) och efter skolan gick jag linnea och vikku till Cafe fix och fikade, det var jättemysigt men efter ett tag behövde jag sticka för jag skulle på Bond med pappa och Gustav. Den var faktiskt jävligt bra. Efter bion gick vi till ett ställe och åt och nu kom jag hem för ett tag sen.
Nu sitter jag och förhör G på oregelbundna verb och det enda som inte finns med är Fuck. Lite konstigt tycker vi eftersom det antagligen är ett av de mest använda orden i USA. Men vi kom på att det iallafall är, Fuck fucked fucked. Bara så ni vet, det är ju alltid bra att veta hur man böjer Fuck. Heheh eller inte?
Yeye nu ska jag se lite på tv, men ha det bra. Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0