Emilia- Hemma igen .

Tjohopp !
Ja nu kom jag hem för ungefär en timme sen . Oj jag vet inte vart jag ska börja . Iallafall så har det varit en underbar resa , på dagarna har vi mest legat vid poolen , sen har vi varit vid havet i 2 gånger . På kvällarna gick vi ut . Satte oss på någon bar , vi träffade några roliga killar vid poolen som vi sedan träffade dagarna och kvällarna . Sen var vi vid en jätte rolig strand igår , där det var höga vågor !
Sen fyllde vår älskade Viktoria¨15 år när vi var i Frankrike . Så vi firade henne på dagen med några vinflaskor . Haha när dom var slut så sprang vi in på poolen , och jag kan säga att det var sjukt läskigt att simma och hoppa , Rebecca drog ner mín underdel så jag visade hela röven för 7 främmande killar , hahah .. Ja man kan ju säga att det inte slutade så bra  . Men det konstiga var att hon spydde samma natt men då blev hon helt plötsligt jätte illamående och jag som har fobi för spyor låg i samma säng som henne . Så jag får panik och hoppar upp ur sängen medans viktoria skriker :
Viktoria: Hämta en hink fort !
Emilia: Okej jag hämtar en . ( en vi bodde längst upp och då kom jag på att jag aldrig skulle hinna ner och sedan springa upp , så jag me min supersmarta hjärna tyckte att jag kunde ta min korgväska , men som tur var så var jag så chockad att jag inte hann så långt utan bara stog i dörr öppningen och gapade medans Hedda fick slänmga sig med en plastpåse framför viktoria ! Efter det så låg alla och garvade åt mig hela kvällen .
Det hände så sjukt roliga saker som jag bara börjar garva åt så fort jag tänker på det . Igår när vi åkte hem från stranden så satt vi 4 stycken på ett 3 säte , iallafall så satte jag ut huvudet genom fönstret , fråga mig inte varför . Iallafall så sitter vi och sjunger och seplar in massa videosar , Rebeccas farmor visste inte att jag hade huvudet ut genom fönstret så hon började dra upp det , hahaha så jag satt fast . Och vi fick med det på film . Jag har alltid velat provat hur det är att vara mellan en ruta sådär , men det gjorde inte så ont , jag garvade mest åt mig själv .

Ja vi har gjort väldigt mycket dom här dagarna . Och vi har minst 300 bilder att ladda in på Facebook . Det betyder att vi också kommer ladda bloggen med massa bilder . Men idag så har nog ingen lust att sätta sig och ladda över alla bilder .
Jag ska kanske ut sen och träffa lite folk , vi kanske drar till ung08 eller så drar vi bara ut och chillar .

Kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0