Hedda- HEJDÅ

Nu sitter jag här och läser nya Elle som mamma hade köpt till mig när jag kom hem. Det har varit en väldigt lugn dag idag. På dagen satt jag och Emilia och såg på film typ hela dagen och sen käka vi lite middag sen drog jag, E, rebecca och Viktoria till KOFI och sen kom Clara också och nu har jag precis kommit hem.

Jaja nu ska jag också berätta att det är ett år och en dag sedan jag och Emilia startade den här bloggen. Och nu ungefär ett år efter har vi bestämt oss för att sluta skriva. Vi kommer inte radera den för vi vill ha kvar alla minnen.
Men vi slutar iallafall skriva nu men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. Men ha det bra och lycka till nu när skolan börjar , pussssssssssssssssssssssssssss, mitt sista puss fick bli lite extra långt :P

Kommentarer
Postat av: Alex

det blev inte det sista haha

2009-08-17 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0