Emilia- Right here, right now!

Tjena!
Har så sjukt ont i min mun pga min fucking tandställning!! Åh jag blir så irriterad på den. Den är helt trasig och ger mig världens största skavsår, har fått ett stort jack, typ 1 cm!

Har inte så mycket att skriva nu. Så jag kan ju skriva hur resten av min vecka kommer se ut.

Onsdag- Ekerö tror jag
Torsdag- Tandläkaren.
Fredag- JULLOV! Äta lunch med tjejerna efter skolan, sen kanske åka skridskor eller nått annat skoj i kunsträdgården. Sen på kvällen blir det utgång!
Lördag- Köpa Extensions
Söndag- Mini Julafton hemms hos pappa, med farmor och alla som jag inte kommer träffa på Julafton.

Åh vad jag längtar tills Nyår!
Kan berätta om hur mitt nyår kommer se ut när det börjar närma sig lite mer. Men idag så var vi inne och tittade i stan om vi kunde hitta lite klänningar. Och jag hittade 3 som var okej. Men jag ska leta lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0