Emilia- You're my world

Hej hej . Idag har det varit en jätte skön dag. Jag Hedda och Clara åkte hem till Hedda och försökte göra en video som Hedda skulle skicka in till någon person, men det gick ju sådär så vi gav upp och gjorde lite mat  istället.
Och nu har Hedda och Clara legat helt hyperaktiva i soffan i nästan en timme, och det beror på att dem sitter och tittar i Östras skolkatalog efter alla snygga killar. Jag ska lägga in en bild på dem längre ner i inlägget.
Själv så ligger jag i fåtöljen och degar, jag ligger här som en gammal gubbe, det ända som saknas är pipan och tofflorna.
Jaja idag har vi kommit på lite planer, Vi ska försöka få praoa i Åre, veckan efter sportlovet. för då är det fördjupningsvecka i våran skola.
Jag ska bara ringa min kompis Ebba som praoade med en kompis där förra året och fråga om lite grejer.

Aja nu vet jag inte vad vi ska göra, men vi har INGET PLUGG!! Så jag ska njuta som fan!


Haha Klockren! titta på Clara, hon ser verkligen ut att dregla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0