Emilia-

Nu är jag här igen . Det var ett tag sen jag skrev .
Jag är på Ekerö just nu , kom hit för kanske en timme sen . Ikväll så är det plugg plugg plugg som gäller för mig för vi har massa prov och läxor den här veckan . Jag vill också säga Glad alla hjärtans dag i efterskott , hade inte någon tillgång till någon dator så jag säger det lite sent . Jag vill veta vad alla gjorde på Alla <3 dag , Ni kanske var med pojkvännen , familjen eller kompisarna ?
vet inte om det har hänt något speciellt sen sist jag skrev , det vanliga , skola , plugg äta sova ...
Juste jag har också träffat Viktor vi har bestämt flera gånger men det har aldrig blivit av . Men det var kul att träffa honom . Vi ska ses på sportlovet också .
Imorgon är det Onsag och då ska typ några i våran skola spela upp en musikal som heter " skapande skola " , det ska bli kul att se . Sen på Torsag så har vi öppethus på kvällen från typ kl 6 till 9 . Innan det så ska jag och Hedda baka kladdkaka som våran klass ska sälja, haha vet inte riktigt om vi kommer lyckas ..Så om någon ligger och spyr så är det vårat fel antagligen . Igår gick jag hem från skolan för att jag hade ont i halsen , och sen stannade jag hemma på förmiddagen , men sen fick jag ett litet ryck och började sminka mig och bestämde att jag skulle gå till skolan iallafall så jag var bara med på 2 lektioner idag . På lunchen åkte jag hem till Rebecca som också var sjuk , hon ville inte heller stanna hemma så hon gick med mig tillbaka till skolan . Nu vet ni min händelserika dag .
Det blev mycket hoppande i texten, hoppas ni förstår .
Ja nu lär det ta några dagar till tills ni hör av mig igen så Kramar och Pussar så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0