Emilia- Ekerö

Då var jag på Ekerö igen , så nu ska jag passa på att skriva . Idag har det varit skolan och haft biologi prov , det gick väl sådär..
Sitter och väntar på att pappa ska komma hem med pizza, ska bli gott ! Idag har vi beställt resa till Kungsberget för vi åker ju nästa Onsadg , det ska bli jätte roligt . men vi ska åka snowboard , ja jag behöver ju inte säga hur det kommer gå , haha
Imorgon så ska jag , Hedda, Viktoria , Rebecca och Clara med på bio efter skolan . För jag fick 2 biobiljetter av min moster och dom går ut imorgon så jag bjuder Hedda . Vi tänkte se Twilight eftersoma att jag och Hedda verkar vara dom enda i hela världen som inte sett den än . Jag vet inte om jag har nämt att jag har köpt nya extensions (?) isåfall vet ni det nu . Håret är väldigt långt ungefär till naveln , men med tanke på hur snabbt dom bli kortare så är det bra . och det är precis den här längden jag ville ha :)

Nu kom pappa hem med pizzorna så jag måste dra , men först en bild på mig, Hedda och Rebecca när vi är påväg hem från Ekerö
 
kraaamar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0