Emilia- Godmorgon !

Sitter och äter chips till frukost , höhö . Vet inte om det finns någon som är mer onyttig än jag är . Ja jag ska ju låta Hedda berätta om vad dom gjorde igår , men när jag ringde dom så lät det som att det var rätt så vilt , men att dom hade kul :) Jag ville verkligen gå ut igår kväll, jag låg och tittade på film hela kvällen , rätt så tråkigt .
Jag ska ringa och väcka Rebecca nu runt 11 . så innan det ka jag hoppa in i duschen en snabbis och sen börja fixa mig för att jag ska möta Rebecca . ikväll ska jag äta middag med familjen inne i stan . så jag kanske hittar på något efter det , jag får se .
Imorgon så ska jag kanske träffa Viktor . Men på senaste tiden så har vi små bråkat lite .
Måste hoppa in i duschen nu men jag skriver ett inlägg senare
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0