Emilia- Släktfika

Hej :) Just nu har vi släktfika så jag tänker försöka skriva så snabbt som möjligt .
Jag har ju då fått mer presenter :

Snowboard
Råkade få 2 snowboard fodral , ska byta tillbaka ett .
Råkade få två par bindningar också , ett par ska också bytas .
Pjäxor
300 kr på Ginatricot
400 kr på Åhlens
110 kr rikskuponger
underkläder
blommor
och choklad
500 kr

Jag ska nog köpa en snygg hjälm för dom pengarna jag får tillbaka när jag byter fodralet och bindningarna, eftersom att det är hjälmtvång i kungsberget . Och dom man får hyra där är inte direkt snygga eller sköna . Och det måste jag köpa imorgon + att jag ska köpa en volume master :)
Nu måste jag verkligen försöka satsa på att börja åka snowboard, men jag tycker verkligen det är mycket roligare än skidor .
Tack så mycket för presenterna !
Ska lägga mig i sängen och få massage av min lillasyster . hör av mig senare ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0