Hedda- Den här filmen måste ses

När vi var på bio igår såg jag att boken "en shopaholics bekännelser" kommer ut som gilm om lite mer äön en månad. Det är en av dem roligaste böcker jag någonsin har läst så jag har väldigt höga förhoppningar om filmen.



Tjejen som spelar Rebecca passar ganska bra i rollen så jag får väl bara hoppas på att allt annat är bra:)

yeye nu måste jag sticka , ska iväg och träffa Emilia på torget. Jag har ingen Geografi bok med mig och jag har läxa så jag ska låna hennes och sen kanske vi tar en promenad också:)

Pussss♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

jaa! hedda den måste verkligen ses! hihi <3

2009-02-07 @ 17:37:46
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0