Hedda- duktiga jag har tränat

Tjeee hur är det:) Jag är jätteglad just nu för jag såg precis på jessicas blogg att "Gossip girl" börjar på Söndag kl 19. Det får man ju inte missa. Det betyder också att jag kommer få se Nate/Chase igen:) Och tydligen kommer det en brorsa till honom in i serien. Men ingen kan ju vara sötare än Nate/Chase.
Yeye idag efter skolan  stack  jag och tränade och nu kom jag hem för ett tag sen. Ikväll måste jag plugga för jag ska ha musikredovisnig imorgon. Jag skrev typ 4 sidor förra veckan men nu har jag tappat bort dem så det är bara att skriva om.
Och så ska jag skriva en SO- sammanfattning men det går fort. Problemet är bara att jag inte har den boken så jag får ringa Emilia sen så kanske jag kan gå och låna hennes.
Nu ska jag börja plugga men ni får ha en bra kväll, pussss

Kommentarer
Postat av: Jessica

VI MÅSTE SE EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER PÅ PREMIÄREN! :D

2009-02-05 @ 19:39:57
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0