Hedda- Letar flyg

Tjeee jag sitter och letar billgaste möjliga flyg till Bordeaux, Vi ska ju antagligen dit i sommar som ni vet.
Jag och vikku har båda letat ett tag nu och vi hittade faktiskt ett för 17oo kr. Det är ju bra.
MIn dag hare annars flytit på som vanligt, Förutom att vi fick se en musikal i skolan som några i skolan hade gjort. Den var faktiskt grym och väldigt proffesionellt gjort.  Och de som var med var verkligen duktiga.
Imorgon har vi öppet hus på kvällen till 9 typ. Haha jag och Emilia ska baka på eftermiddagen för våran klass ska sälja fika. Haha vi får väl se hur vår kladdkaka blir:P
Efter det kanske Tinna sover hos mig för vi är ju lediga på fredagen.
Yeye ska gå och städa min garderob nu, för det kan verkligen behövas, vi hörs.




Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0