Hedda- sitter här och äter sallad

Tjee, hur har eran dag varit? Min dag har faktiskt varot helt okej. Som ni vet försov jag mig och missade Slöjden och kom även försent till matten, så dagen blev ganska kort.
Det var lite bråk i skolan och några slogs men annars var det nog inte så mycket som hände. Efer skolan åkte jag, Emilia och Viktoria till Espresso house och fikade och sen drog jaf och Emilia hem till henne och pluggade biologi.

Nu sitter jag här hemma och äter lite sallad som jag hittade i kylem. Haha jag älskar verkligen sallad:)
Snart ska jag gå upp till padre, det är ju flyttdag idag. Sen ska jag fortsätta pluggalite. Jag tänkte satsa på att få VG på provet imorgon, hehe vi får väl se hur det går. Just nu kan jag inte ett skit.
yeye hörs senare, pussss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka slogs ? :O

2009-02-02 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0