Hedda- tråkig pluggkväll

Tjeee, igår kväll orkade jag inte skriva för jag var så jävla trött när jag kom hem från kungsberget.
Men vi hade jävligt kul hela dagen och det är så mycket roligare att åka Snowboard än skidor. Tyvärr så var min Snowboard trasig så jag kunde bara spänna ena spännet men eftersom jag typ plogar hela vägen er så funkar det.

Idag hade jag studio på morgonen, jag var där ensam för varken Jojje eller Emilia var där.
Sen fortsatte dagen med de vanliga lektionerna. Vi hade en riktigt lång SO- lektion för egentligen brukar vi ha lunch emellan dem men hade vi lunch först och sen 2 SO.timmar på rad. men vi satt i Data-salen hela tiden så det var lungt.
Efter lektionen fick vi tillbaka våra prov, fick MVG:)
Yeye ska äta nu och sen plugga så ha det bra, pussss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

bilder från kungsberget?

2009-02-11 @ 19:49:30
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0