Hedda- träning+ shopping+ plugg

Japp det blir  min dag. Men nu ska jag snart baka scones till frukost:) vaknade för nån timme sen och har suttit och sytt om mitt löshår lite.
Ye men sen ska jag träffa Rebecca och kanske Clara och Emilia och så ska vi in till stan och antingen före eller efter stan så ska jag och Rebecca träna.  Jag tänkte iallafall köpa ett par spetstights från Gina tricot( ni får se ikväll) och sen har jag hittat ett par jättefina skor med höga klackar från H&M men jag tror inte jag köper dem idag. Men jag kan ta kort på dem idag och visa.
Sen ikväll ska jag plugga biologi eftersom vi har prov på tisdag.
Mn men nu ska jag gå ochklä på mig, men ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0