Emilia-

Namn: Emilia
Födelse år: 1994
Bor: Kungsholmen & Ekerö
Familj: skilda föräldrar + 4 halvsyskon , alla är mindre än mig .
Gillar: tjejorna
Favorit plats att äta på: ute en sommarkväll
Bästakompis: Alla betyder lika mycket
Känsla just nu: Glad
Varför: Tänker på sommaren .
Favorit mat: Tacos och Pizza
Vad har du på dig nu: pyjamas
Vad för smink har du på dig nu: inget
Vad för smink brukar du ha: foundation, puder , eyeliner ibland , Maskara och läppglans .
Har du rökt: ja
Har du rökt vattenpipa: ja
Har du snusat: ja
Är någon kär i dig just nu: Vet inte .
Vem: hmm..
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej det var tvärtom , jag ville sova över hos hedda men så gick det inte .
Är du olyckligt kär just nu: nej
Håller du vad du lovat: lovat vad ?
Har du dåligt självförtroende: inte så mycket , eller det beror på ibland kan man bli avundsjuk på hur fina alla andra är , men jag hatar tjejer som sitter och tycker synd om sig själva för att dom har dåligt självförtroende och så vill dom att alla ska sitta och säga " nej, du är ju jätte fin " och bla bla bla .. -.-
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Mår dåligt gör alla någon gång , men sen kan man ju säga att man bara vill gå och dö , det har jag sagt 1000 ggr , men aldrig menat det på det sättet .
Har du lust att äta jordgubbar just nu: jaaa !
Saknar du någon just nu: Ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem saknar du?

2009-01-25 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0