Emilia- Då var det klart

Ja då var det klart , nu har vi flyttat in i det nya huset , jag har hållt på och bära massa kartonger m.m idag . Så på Måndag så kommer jag sova i ett helt annat hus . Lääängtar ! Runt 4 så träffade jag Clara, Hedda och Rebecca , dom höll mig sällskap till Fridehmsplan för dom skulle vidare in till stan och jag skulle till Ekerö . Innan jag skulle dra hemifrån så ville jag ta kort på mitt rum när det nästan var tomt , Senare när jag sitter på bussen så kommer jag på att jag glömt min mobil i lägenheten . Så om jag inte svarar så är det inte så att jag inte vill snacka , det är bara det att den ligger på andra sidan stan :( Men på Måndag får jag tillbaka den , jag känner mig verkligen naken när jag inte har någon mobil ...
Och hedda om du läser det här så måste du lägga in bilder från igår !

Jaha vad ska jag skriva om nu då ? Kan ju berätta lite om min vecka som kommer ,  Imorgon så händer inget speciellt , ska plugga franska och So eftersom att vi har So prov på Onsdag . På Måndag ska jag nog ta hem tjejerna till nya huset och visa dom .På tisdag så ska jag och några tjejer betala till Kungsberget , ni som inte vet så ska våran skola åka till Kungsberget den 10 Februari tror jag . Och då ska vi satsa på Snowboard. ja vi får ju se hur det går -.-
Sen på torsdag så fyller jag 15 år ! längtar faktist efter att bli 15 det känns mycket större än 14 och sen längtar jag ju såklart efter alla paket :)
Vill också säga att vi hade jätte mysigt igår alla tjejer , vi gjorde lite drinkar hade hög musik och snackade . haha vi spelade in en film som var runt 13 minuter lång , och alla drev som fan . Det börjar bli en rutin att sitta hemma några tjejer på Fredagar . Mysigare än att springa runt på Kungsholmen om jag får bestämma :)
Långt inlägg men ni överlever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0