Emilia- Dagen

tjenixen .
Idag vaknade jag runt 11 , det var tänkt så att jag, Hedda,Viktoria ,Rebecca , Clara och massa mer skulle åka snowboard i Hammarby backen idag , men det var massa grejer som inte funkade så vi pallade inte åka. Istället så åkte vi hem till Rebecca och såg på en film som vi hyrde och åt massa chips o Godis . Det var jätte mysigt :)
Sen drog vi vidare till Thorhildsplan och lallade runt . Lite senare började det regna så jag drog mig hem .

Jag, Hedda, Rebecca och Clara har ett mål , vi ska samla ihop 600 kr på 2 veckor till extensions , och det värsta är att jag har 0 KR ! Så för mig blir det full rulle dom här 2 veckorna . Städa och vara barnvakt är väl det som gäller . Och om två veckor ska jag , Clara och Hedda kanke ner till Vetlanda och träffa Michaela :) Juste måste checka in priser på bussresor och Tågresor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0