Emilia- Next

shue , sitter och tittar på tv med Hedda och vi tittar på " Next " , jag ska dra hem om några minuter , men eftersom att vi inte har något internet hemma så skriver jag lite snabbt nu . Idag var det ju skola  , ingenting kul hände . Efter skolan åkte jag hem till Hedda , hon hade åkt hem tidigarepå dagen för att hon hade mensvärk.  När jag kom hem till Hedda så erbjöd jag mig att skpringa och köpa en stro chocklad kaka , haha fast Hedda betalade . Men det var gott ! På fredag så ska kanske vi tjejer sova hemma hos Hedda , men jag får se hur det blir med det för jag ska hem till pappa i helgen . Och i helgen ska jag ju flytta också , det blev ju inte av nu i helgen .

Juste jag och Hedda ska ringa och snacka med Rebecca om frankrike i sommar . Hehe för vi satt ju och pratade om sommar planer igår och då nämde Rebecca att vi fem kankse kunde åka till Frankrike , för hennes farmor äger ett hotell där , det skulle vara super kul :) men det absolut inget som är bestämt .

Nu har vi svarat på alla frågor också , förlåt för att har tagit så lång tid , men det var inte förrens nu vi hade tid . Men nu ska jag hem och plugga matte eftersom vi har matteprov på fredag och jag kan verkligen ingenting !
BIG LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0