Emilia- nyårsdagen

Då var det ett nytt år .. Idag har det varit en lug n och skön dag , men den började med att jag drömde en jätte läskig dröm , och mitt i drömmen så ringde michaela och när vi lagt på så somnade jag om igen och den emska drömmen fortsatte ! sen vaknade jag runt 1 . Så den här dagen har jag mest  tittat på Sex and the City ( är beroende) , och så har jag också bakat kanel bullar :) Jag tror att hedda har börjat åka hem från Indien nu , det ska bli hur kul som helst att höra hur hon har haft det, men jag kommer tyvärr inte att få träffa henne förrens på Måndag :( Då kommer jag hem från Ekerö ..
Ska springa ner och sno lite bullar nu :)

Kommentarer
Postat av: Eva

JÄTTEGODA kanelbullar ;-)

2009-01-09 @ 09:14:07
Postat av: Anonym

2009-01-09 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0