Emilia- Sena bilder

Fölåt för att jag inte skrivit på ett tag , jag har inte pallat vara inne på datorn . Men som ni vet så åkte jag och Clara snowboard i söndags och i Tisdags sååkte jag med Clara, Hedda,Viktoria och Rebecca . Men jag glömde ta kort när vi åkte i tisdags , men lite bilder ska ni få från i Söndags :)

Clara


Clara

Jag som blundar , höhö

Det är verkligen inte lätt att åka snowboard , men det går lite bättre och bättre för varje gång :)
Ska ta och ringa Amelia nu , men jag ska försöka blogga imorgon , jag och Hedda har blivit dåliga på det !
Good night sleep well ♥

( Glöm inte att ställa fler frågor )

Kommentarer
Postat av: Eva

Varför har ni inte hjälmar?? :-)))

2009-01-09 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0