Hedda- förlåt för dålig uppdatering

Heej , jag har tyvärr inte haft tid att blogga idag. Vi åkte från Emilia vi typ halv 3 i förmiddags och då stack jag och hämtade massor med skidgreger som jag hade lämnat hos Clara och så åkte jag hem med det. Kl 5 skulle vi vara på Rigoletto och hämta biljetterna så det blev lite bråttom. Men vi som var på bio var, jag , Emilia, Viktoria, Clara och Rebecca. Innan bion började så gick vi och kollade lite på stan också. Jag köpte ett vitt diadem på Glitter med en rosett på, jättesött tycker jag.
Sen såg vi ju "I taket lyser sjtärnorna". Den var riktigt grym men jag tycker att bokjen är bättre. Men jag rekommenderar både boken och filmen. Ett plus på filmen är de söta killarna. Bla Tsatziki, kommer ni ijåg honom. Han har iallafall blivit jättesöt nu och spelar Sacke i filmen.
Efter bion åkte vi hem till Gustaf där vi träffade lite olika folk. Sen kom jag hem runt halv 12 och nu tänkte jag faktiskt sova, pusss och god natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0