Hedda- iskall och skitsur men bion var bra

Tjeee jag kom precis hem:) Eller jag kom hem för 40 minuter sen men pappa hade somnat och jag har inga nycklar så jag kom inte in. Jag stod i en halvtimme och ringde, kasta sten på rutorna och dunkade nöstan sönder dem. Ringde på hos grannarna men ingen var hemma. Tillslut ringde jag Gustav och då kom han med nycklar. Tack och lov för det, jag höll på att frysa ihjäl.
Yeye nog om det. Annars har min kväll varit jättemysig. Bion var jättebra. Haha fast Rebecca tyckte den var sorglig, haha men det tyckte inte jag. Så hon satt där och grät och jag skratta. Efter bion åkte vi och träffade Clara och några andra men vi åkte hem typ direkt för Clara skulle också hem.
Men jag rekommenderar "Bröllopsduellen" om man känner för en lite lättsammare film.
Yeye lägger in bilder sen men nu ska jag se om det går nån bra film påtv.

Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0