Hedda- Krakow istället för Paris

Tjululu, idag har jag inte gjort så mycket. Jag träffade Emilia runt 3 och så åkte vi och träffade Clara och Rebecka. Vi gick och fikade på cafe Blåbär och satt där jättelänge. Sen kom Vikku också och vi bestämde att vi skulle gå på bio ikväll. Jag tror att det blir "Vicky Cristina Barcelona".
Angående min rubrik  så berättade just pappa att han har ändrat sig angående en resa i vår. Vi hade tänkt oss Paris men nu vill han hellre åka till Krakow, haha ja jag vet udda men va fan det blir väl roligt. Jag har ju faktiskt redan varit i Paris. Iallafall pappa vill se Auschwits, det är ett gammalt koncentrationsläger för er som inte vet. Yeye det får bli Paris nån annan gång.
Oj nu är det middag så jag måste gå, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0