Hedda- Mysig kväll

Hellu , Vi gick inte på "Vicky Cristina Barcelona" utan på en annan som heter "Body of Lies" och den var verkligen skitbra. Den handlade om en CIA agent som jobbade i lite olika länder och så hände det massa saker och han blev torterad och jaja jag  ska inte berätta ni får se den själva. Den är verkligen värd pengarna.
Men det känns som att jag är den enda i världen som inte har sett Twilight, det är nog på tiden att jag går och ser den. Yeye jag måste bara få med mig nån, jag känner ju inte för att gå ensam.
Nej nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Jag har ju varit vaken sen 8 imorse och så ska jag upp hanska tidigt imorgon också för då ska jag och Vikku på NK rean och sen ska vi åka Snowboard i hammarbybacken med Emilia, Clara och Rebecka.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0