Hedda- Ska snart iväg på bio

Tjee nu har jag precis ätit middag. Fredagskvällen blev jättelyckad och vi hade det jättemysigt. Vi tog lite bilder men ni får dem när jag kommer hem ikväll.
 Vi somnade väl runt 4 igår men som vanligt kunde jag inte sova så jag försökte hålla dem andra vakna och det funkade ett tag när även Clara blev övertrött. Idag vaknade vi runt 12 -halv 1 och runt 4 så åkte jag, Clara och Rebecca in till stan. Jag köpte en tröja på Gina(bild kommer ikväll) och de andra köpte också lite grejer.

Om ett tag ska jag träffa Rebecca så ska vi gå på bio, vi tänkte se "Bröllopsduellen". Men den börjar 20.50 så jag har mycket tid på mig. Nu tänkte jag gå och fixa mig lite och så där

Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0