Hedda- Söndagsångest:(

Tjeee , nu har det blivit söndag igen och jag har söndagsångest som vanligt. Jag önskar verkligen att vi hade haft lov det hade varit så jävla skönt. Men det är ju inte så långt kvar till sportlovet. Yeye idag har jag hunnit med att plugga lite men jag får fortsätta ikväll för nu vill jag göra nåt, tänkte ringa Vikku och se vad hon har för planer för dagen. En fika på Espresso House skulle inte sitta helt fel just nu.
Det kanske blir en liten runda på stan också, hehe jag vill kolla vårkläder. Det känns lite tidigt kanske men jag älskar verkligen vårkläder så jag börjar alltid köpa dem för tidigt. Jag borde nog vänta i ett par månader iallafall.
Jag har redan hittat vilken bikini jag ska köpa i vår och det är nästan 5 månader kvar tills man kan börja bada och sola.
Yeye det är alltid bra att vara ute i god tid:)
Nu ska jag gå och ta en dusch men ni får ha en bra dag, pusss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hedda RIIIIIIIIIIIING MIG!

2009-01-18 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0