Hedda- Tandställningen är borta

Tje jag kom på att jag glömde berätta att jag har tagit bort min tandställning:) Jag gjorde det igår morse. Haha det var bara Vikku och Gustav som visste som alla blev lite förvånade. För mamma tog det nästan en timme att märka det, haha. Men det är iallafall jätteskönt att den är borta nu och jag är verkligen glad att jag gjorde det. Så till alla som tvekar angående det så säger jag Go for it för det är verkligen värt det.
Yeye nog om det, idag var jag på bio med Mamma och Gustav, haha jag har blivit värsta familje människan, nej men det är ju roligare än att sitta hemma en hel dag. Yeye filmen var okej iallafall men nu ska jag snart dra iväg.

Det här köpte jag igår , bara lite basgrejer från Gina


Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0