Hedda-Vill åka snowboard idag

God morgon, jag sitter och letar efter en skidbacke som har barnbacken öppen idag. Det är så att jag coh Vikku villlära oss att åka Snowboard men dem flesta backarna verkar bara ha en backe öppen idag:(. Emilia var ju i Väsjöbacken igår men jag har inte fått tag på henne än så jag vet inte om det var bra där eller inte.
Imorse vaknade jag kl 8 men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag somnade 8 igår kväll. Jag hade tänkt gå ut och träffa lite kompisar efter middagen men så tänkte jag bara lägga mig i sängen i några minuter innan jag började göra mig iordning men såklart så somnade jag. Sen väckte pappa mig kl 10 typoch då var det ju onödigt att gå ut.
Yeye nu ska jag försöka få tag på Vikku, men glöm inte att fråga frågor til frågestunden:)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0