superfittorna på ingång

Tjenare folket! Löjsan tha mega kuk och Lutta tha jumbo mutta här, trevligt att råkas ;) Jossan lilla knytet ligger i min säng och sover typ medans Löjsan får torka upp sin sarre som hon lyckades spruta på hela golvet men så går det om man slänger med kuken sådär. Hedda Viktoria och Emilia gick för nån timme sen eller nått så de var ju lite tråkigt MEN de glömde logga ut från deras blogg hihihi så jag tog mig friheten att skriva lite. De skriver ju inte så mycket, bloggen håller på att gå i konken och det skulle ju vara för tragiskt. Nu jag ska gå och hoppa lite i sängen så knytet vaknar till liv! Peace to the monkeys / XOXO Luttamutta

 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad är det för knäppskallar??

2009-01-09 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0