Svar på frågorna

Postat av: aanonym

hej , emilia skrev i ett tidigare inlägg att hon var beroende av sex and the city men vam är eran favorit i serien ?
Svar:
Emilia: Samantha
Hedda: Kan inte bestämma mig men antingen Carrie eller Charlotte





Postat av: tora
hej jag undrar vad som är det dyraste ni äger ? tack för en jättebra blogg :)
Svar:
Emilia: Typ mobil
Hedda: Ye mobil eller tv eller nåt
Ingen av oss är precis bortskämda:)

Postat av: Stina

Hej! Jag undrar om ni har haft sex? kanske lite konstig fråga men jag har haft det så jag undrar om jag är konstig?
Tack för en superduper bra blogg :)
Svar:
Emilia och Hedda: Nepp vi är båda oskulder
Och nej det är klart att du inte är konstig alla väljer ju själva





Postat av: bella

dricker ni ofta?
Svar: nepp

Postat av:

jag har läst att ni hänger mycket på kungsholmen på kvällarna , vad gör ni igentligen ?
Svar : Ja nu på vintern så finns det inte så mycket att göra , och ingen av oss vill sitta hemma med familjen hela kvällen , men vi brukar oftast vara i Fredhäll eller på fridhemsplan, men det slutar alltid med donken . Men nu har vi börjat vara hemma hos någon . Det är betydligt mycket roligare och varmare så här års .


 Postat av: stina

är ni oskulder ?
Svar :hedda : ja
emilia: ja



Postat av: anonyyyyyym

hur länge har ni känt varandra? bråkar ni ofta?
Svar : Vi har ju känt varandra lite smått sen i 6 års , men i 3an när våra klasser slogs ihop så blev vi bra kompisar , nej vi har faktist aldrig haft ett stort bråk , visst man kan väl små bråka lite ibland , men det slutar alltid med att båda vi två garvar åt saken efter 5 minuter :)


 
Postat av: Camilla

Jag undrar var ni brukar köpa era extensions och hur mycket kostar det ? Tack för en bra blogg :)

Svar : Taj mahal , ligger på drottninggatan långt upp .500-600 kr , men om du ska ha clips så blir det ca 80 kr extra .

 

Postat av:

Hur länge har ni varit kompisar ?
Svar: vi har varit bra kompisar i ca 6 år , fler år ska det bli .


 
Postat av:

vad har hänt mellan er och Linnea ?
Svar Varför vi inte är så bra kompisar längre beror på att vi inte har mycket gemensamt längre och sen har det hänt massa saker under dom här månaderna . Och nu vill / orkar vi inte bli så bra kompisar igen ,  för vi vet att allt kommer upprepas gång på gång , så vi låter det vara som det är nu .



Postat av: Erika

Har ni funderat på att börja videoblogga ? Jag tycker det skulle vara jätte kul om ni gjorde det :)
Svar : Jo vi har faktist tänk på det , det skulle vara kul , för våra fingrar kommer inte palla mycket längre . Men eftersom vi har fått den frågan så kan vi ju försöka fixa det .




Postat av: lovisa

vilka är era bästavännner?
Svar : Vi har ju en del , men vi kallar ingen bästavän det låter som man är 5 år . men dom flesta vi brukar vara med under och efter skoltid är väldigt nära vänner till oss .


Postat av: Elina
Vad är era sommarplaner inför sommaren 09 ?
Svar : Emilia : jag ska först till frankrike i en vecka , senare på sommarlovet ska jag till Italien i 2-3 veckor . sen har vi några tjejer planerat att åka till någons land ensamma eller kanske åka på kryssning .
Hedda: Jag kanske ska till Marocko men jag vet inte , sen ska jag påspa i Riga . och sen planerna med tjejerna . men vi har nog inte planerat allt än .


Hoppas ni fick reda på det ni undrade :)  Fler frågestunder kommer senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0