Emilia-Här igen !

Heeejsan ! Längsen , eller hur ?
Jag har inte orkat logga in på datorn den här veckan .. Den här veckan har det inte hänt något speciellt , imorgon är det fredag och då ska jag igentligen till ekerö , men jag ville gå ut och träffa kompisar imorgon . Så vi ska försöka hitta någon fest . Är festsugen nu eftersom att jag varit borta så mycket dom senaste helgerna.
Pratade precis med Clara och vi satt och snackade om löshår , Clara ska ju snart göra riktigta hos frisören . Men jag har ju precis klippt mitt hår förra helgen . Och vi klippte mitt vanliga hår väldigt rakt för att det ska kunna bli lite tjockare . Men det värsta är att man ser mitt vanliga hår rätt så mycket så jag har tänkt köpa nytt på måndag eller Tisdag . Så jag tänkte klippa upp mitt gamla hår i etapper och sen sätta i nya långa . Låter inte det snyggt ?:) Jag lägger ner mycket pengar på mitt hår , men det är en av dom saker jag verkligen måste trivas i för att kunna trivas själv . Sen har min plattång också gått sönder så jag ska gå och byta till en ny , det är ju ett års garanti på den . Och andra som också har haft den här plattången har också fått gått tillbaka för att den glappar .
Om ca 2 veckor åker jag till frankrike med pappa . Ska bli skönt att komma iväg från Sverige !
ciao , hör kanske av mig imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0