Hedda-

Hellu, jag har ju egentligen lärare nu men tydligen hade hon och Gustav missförstått varandra som hon kom inte idag, ganska skönt.
Jajaj nu har jag ganska tråkigt, men jag tänkte lägga in en bild på en klänning som mamma köpte till mig igår, jag är lite osäker på om jag ska ha kvar den eller lämna tillbaks den. Jag tycker den är för lång(nästan till knäna) så om jag har kvar den ska mamma sy upp den lite. Men på bilden har jag vikt upp den så ni ser hur kort jag vill ha den.

Hahah den ser lite sär ut för att jag har vikt upp den, jaja vad tycker ni?
Om nån undrar så kommer den från Inwear

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte söt! ha kvar den! :)

2009-05-27 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0