Hedda- livet leker

Tjeeeenare, hur mår ni. Jag blir iallafall alldeles lycklig av det här vädret. Igår var jag först på stan och köpte lite grejer, hittade tvärr inte det jag verkligen behövde , JEANS. Sen var vi på Rix fm och träffade lite kompisar, ganska tråkigt enligt mig menmen så är det ibland. Sen sov Emilia och Vickan hos mig. Idag har jag varit med Viktoria och hennes familj och deras kompisar och åkt båt runt lite i nära skärgården och ätit en jättemysig lunch.
Nu ikväll har jag bara haft en lugn hemmakväll med en ganska dålig hyrd film(varför lyckas jag aldrig?)
Jag lyckade förresten också bränna köttet idag när jag var grillmaster(hahah) vid middagen,  mamma och Gustav var väldigt nöjda(not).
Kom tillbaks snart så får ni se bilder på det som jag hittade igår, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0