Hedda- saker förändras, men det hör till

Jag sitter här och kollar igenom massor med gamla inlägg från bloggen, alltså från ungefär augusti och september. Och jag förstår verkligen hur mycket som har förändrats på mindre än ett år. Både roliga och tråkiga saker.
Jaja det hör väl till, jag har ju förändrats och även mina kompisar.
Men ibland känns det lite sorgligt, och så tänker jag att det kanske kommer förändras lika mycket på ett år igen och det vill jag verkligen inte. Det är min mardröm att jag ska tappa kontakten med de vänner jag har nu osv. Jaja det är ju bara vi själva som kan bestämma om man tappar kontakten eller inte, nu tänkte jag gå och lägga mig, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0