E- GRATTIS MICHAELA!

Hej hej, såg precis på DH och jag tröttnar aldrig på det, Programet är alltid lika spännande och bra. Mamma köpte hem turkisk peber till mig, älskar det godiset. Iallfall så måste jag då dricka 1000 liter vatten för att det är så himla starkt så ni kan ju gissa om jag springer på toaletten hela tiden. haha
Idag fyller också Michaela 15 år, så glöm inte att gratta henne :)
Imorgon ska jag till tandisen och sätta fast den där ploppen. Och så ska jag be dom spänna åt tandställninge lite mer, får för mig att jag behöver ha den en kortare tid då. haha..
Men jag känner inte av den länge så det är skönt.
Nu börjar snart Big Brother. Älskar att titta på det på kvällarna. Det går på tv400 och jag tror det börjar kvart i 11.
Så nu ska jag bädda ner mig i soffan i någon timme och sen ska jag sova i min sköna säng en hel natt. Låter redan riktigt lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0